Saturday, December 20, 2008

Kebenaran Tentang Penghospitalan


Perlindungan kesihatan merupakan satu komponen utama sebuah pelan kewangan yang menyeluruh. Masa kini, kos rawatan hospital semakin meningkat dan boleh menjadi terlalu mahal bagi kebanyakan orang. San menurut satu kajian ekonomi, inflasi kos perubatan adalah yang plaing tinggi sekali iaitu peningkatan 15% setahun.

Ramai beranggapan bahawa majikan mereka telah menyediakan perlindungan kos perubatan yang secukupnya untuk diri mereka. Namun, mereka tidak menyedari kesan buruk akibat tidak membuat sebarang persediaan awal bagi menghadapi ketidaktentuan sehinggalah mereka dimasukkan ke shopital.

Tahukah anda bahawa kos rawatan perubatan lazimnya akan berterusan walaupun seseorang itu telah keluar dari hospital? seseorang itu boleh dibebani dengan kos kos rawatan akibat dari rawatan lanjutan, dialisis buah pinggang, rawatan komeoterapi atau penjagaan oleh jururawat di rumah.



Di Prudential BSN Takaful Berhad (PruBSN), kami memahami keperluan pelanggan pelanggan kami. Oleh kerana itu kami menawarkan pelan Major Medical Cover (MMC) sebagai salah satu manfaat tambahan, bertujuan untuk melindungi anda sehingga umur 70 tahun dari kos kos penghospitalan utama.

Bayangka anda mempunyai sebuah pelan perubatan yang memudahkan anda untuk dimasukkan ke mana mana hospital panel PruBSN dan menjaga kos-kos perubatan setelah keluar dari hospital.Hebat Bukan?

Milikilah Kad Perubatan / Medical Card PruBSN sekarang juga!!!

Hubungi saya untuk penerangan percuma. Atau hubungi ejen PruBSN kawasan anda.

0 comments:

Newer Post Older Post Home